Επιστροφή

Ορθη επαναληψη - Διευκρινίσεις για θέματα προθεσμιών και λοιπών θεμάτων

Διευκρινίσεις για θέματα προθεσμιών και λοιπών θεμάτων

Κατόπιν ερωτημάτων που κατατίθενται στην παρούσα φάση, παρέχονται οι εξής διευκρινίσεις:

  • Οι προθεσμίες που τίθενται στη φάση της αποδοχής της απόφασης υπαγωγής (κατάσταση αίτησης 06) δεν αφορούν την καταχώρηση προμηθευτών. Η καταχώρησή τους γίνεται στο επόμενο στάδιο μετά την αποδοχή της απόφασης υπαγωγής στο Πρόγραμμα και για τη διαδικασία αυτή δεν υπάρχει συγκεκριμένη και αποκλειστική προθεσμία.
  • Όσον αφορά τις προθεσμίες που εμφανίζονται στην ομώνυμη καρτέλα της αίτησης, παρακαλείσθε να δίνετε προσοχή στο εάν αυτές είναι ενεργές ή όχι (ένδειξη «ενεργή» ή «έχει κλείσει»). Για τη 2η περίπτωση δεν απαιτείται ενέργεια από τον ωφελούμενο.
  • Στον Σύμβουλο έργου δεν παρέχεται η δυνατότητα αποδοχής της απόφασης υπαγωγής ωφελούμενου μέσω της δικής του σύνδεσης, διότι αυτή προβλέπεται να γίνεται μόνο από τον ίδιο τον ωφελούμενο.
  • Το αίτημα παράτασης προθεσμίας για την ολοκλήρωση του έργου (επιπλέον διάστημα εξήντα (60) ημέρες), υποβάλλεται εντός του πληροφοριακού συστήματος, μέσω φόρμας που βρίσκεται δίπλα από την αντίστοιχη ενεργή προθεσμία. Μέσω της ίδιας φόρμας γίνεται η τυχόν τεκμηρίωση του αιτήματος καθώς και η ανάρτηση τυχόν υποστηρικτικών εγγράφων. Επισημαίνεται ότι το αίτημα παράτασης υποβάλλεται υποχρεωτικά το αργότερο τρεις (3) ημέρες πριν το πέρας της προθεσμίας για την οποία γίνεται το αίτημα.
  • Ειδικά το αίτημα παράτασης προθεσμίας για λόγους ανωτέρας βίας υποβάλλεται αποκλειστικά, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ωφελούμενου προς το Δικαιούχο (ΕΤΕΑΝ ΑΕ), στην ηλεκτρονική διεύθυνση infoekoii@etean.com.gr.  Το αίτημα πρέπει να φέρει την ένδειξη «Παράταση προθεσμίας για λόγους ανωτέρας βίας» και να περιέχει: πλήρη στοιχεία του ωφελούμενου, στοιχεία αίτησης, τεκμηρίωση του αιτήματος και το χρονικό διάστημα παράτασης.  
  • Ένσταση κατά της απόρριψης αίτησης που έχει οριστικοποιηθεί και έχει λάβει μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου (κεφ. 8.3 του Οδηγού Εφαρμογής, περίπτωση Α. Κατά τη διαδικασία Αξιολόγησης), είναι δυνατή εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών, από την ημερομηνία που ο αιτών ενημερώθηκε για την απόρριψη. Η ένσταση υποβάλλεται από τον αιτούντα προς το Δικαιούχο (ΕΤΕΑΝ ΑΕ), αποκλειστικά μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση infoekoii@etean.com.gr. Το μήνυμα πρέπει να φέρει την ένδειξη «Ένσταση» και να περιέχει: πλήρη στοιχεία του αιτούντα, στοιχεία αίτησης και καταγραφή των αντιρρήσεων του.